Digital CX Workshop (1 dag)
Met deze workshop leer je als een CX kijken naar jouw eigen website
Beschrijving van de dienst
Neem deel aan onze Digital CX Workshop en ontdek hoe je ook in de digitale klantcontacten een 9+ klantbeleving kan bieden aan je klanten. In deze open workshop leer je, samen met CX en digital specialisten van andere organisaties, kijken hoe jouw organisatie de klantbeleving in de digitale kanalen kan beoordelen en verbeteren. Programma We starten in de ochtend met uitleg over klantbevelingsprincipes die succesvolle CX organisaties toepassen. We laten ter inspiratie veel best practice voorbeelden zien van andere organisaties. Vervolgens gaan we samen aan het werk en beoordelen we de toepassing van deze principes in de digitale kanalen die jouw organisatie gebruikt voor sales en service. We laten je ook zien hoe je bij de analyse gebruik kan maken van AI. Na de lunch bespreken we de bevindingen. We laten zien hoe je de aandachtspunten en inspiratie kan verwerken in een Digital CX Strategie en Digital CX Roadmap die leidt tot 9+ digitale klantbeleving. Wat neem je mee van deze workshop? Je leert waar je op moet letten en hoe je de klantbeleving in de digitale kanalen verder kan verbeteren. Je krijgt inzicht in de CX strategie en roadmap voor jouw organisatie,
Contactgegevens
06-22558331
info@cxtoolbox.nl
Griftstraat 82, Utrecht, Netherlands